9 рад щодо висвітлення магазину
12.02.2021
Правила освітлення магазина.
Освітлення магазинів нескладно, так чому ж так багато помилок?
Ось головні поради SSB Light:
1) Суміщайте типи освітлення.
Базовий дизайн торгового освітлення складається з двох елементів: заливаючого освітлення і акцентного освітлення. Те, як ви їх змішуєте, є ключем до індивідуального зовнішнього вигляду вашого магазину, важливо одне завжди стежте за тим, щоб заливаюче світло було нижчим, щоб акцентне світло могло проникнути в товар.
2) Зробіть освітлення відповідним для товара який ви продаєте.
Дизайн освітлення і світильники повинні відповідати цінностям товару. Як правило, у споживачів рівномірно залитий зал асоціюється з дешевизною, а акцент – з елітарністю.
Деякі магазини – продають товари в низькому ціновому сегменті призначені тільки для рівномірного, заливаючого освітлення, а деякі – з преміум сегменту, тільки для акцентного освітлення.
3) Визначтеся з колірною температурою.
Колірна температура – це ключ до зовнішнього вигляду магазину. Холодна колірна температура (від 4000K) надає бадьорості і приваблює молодих людей. У той же час теплі колірні температури (3000K) залучають старших, елітних покупців.
4) Освітіть той товар який повинен бути помічений клієнтом.
Це правда звучить очевидно, але рідко застосовується на практиці. Театральні художники по світлу направляють найяскравіше світло туди, де хочуть привернути увагу публіки.
Прийом з «палаючої точкою» працює і в роздрібній торгівлі. Виділяйте світловим акцентом нові товари і спеціальні пропозиції, це приверне до них увагу і збільшить продажі. Художники по світлу називають це «ієрархією освітлення».
5) Індекс колірної передачі CRi.
Звертайте увагу на даний якісний показник світильника. Високий індекс колірної передачі (CRi або Ra>90) представить ваші товари в буквальному сенсі в правильному світлі. Чим нижче значення Ra, тим гірше передаються кольори освітлюваного об’єкта.
6) Уделите внимание витрине.
Правильно освещенная витрина превратит прохожих в покупателей, поэтому здесь не место осторожности и сдержанности. Яркое, смелое, высококонтрастное освещение способно творить чудеса. Еще лучше подумайте о динамическом свете, который привносит движение и вариации уровней освещенности и цвета.
7) Проработайте примерочные.
Примерочная – самое важное место вашего магазина, ведь именно здесь принимается решение о покупке.
В примерочной не стоит использовать дайнлайты, от них люди выглядят ужасно.. Вместо этого установите теплые вертикальные линейные светильники с хорошей цветопередачей по обе стороны от зеркала.
8) Встраивайте освещение в полки.
Исследования показали, что покупатели берут в два раза больше товаров со стеллажей со встроенным освещением, чем те, у кого их нет. В наши дни со светодиодной лентой интеграция становится легкой задачей.
Однако используйте хороший бренд ленты и не забудьте обеспечить отвод излишек тепла.
9) Найдите профессионалов
Если позволяет бюджет, наймите профессионального консультанта по освещению, хотя бы для разработки базовой стратегии освещения. Такие консультации точно окупятся, и хороший дизайнер воплотит в жизнь множество идей.