Нові рішення у освітленні інтер’єрів насамперед пов’язують зі світлодіодними лампами. Вони мають не тільки новизну, а й низку вагомих переваг перед лампами розжарювання та іншими джерелами світла. Одна з головних відмінностей – мініатюрний розмір світлодіодів. Це дозволяє виготовляти світильники будь-якого виду, які легко інтегрувати в будь-який інтер’єр.
Але при всій різноманітності світильників, які пропонує магазин освітлювальних приладів, в основі кожного з них є джерело практично ідентичної конструкції. Відрізнятися можуть матеріали виготовлення, якість складання, розміри, цоколі, але принцип роботи поки що залишається незмінним.
З чого складається лампа
Експериментуючи з формою, потужністю та кольором виробники випускають на ринок десятки нових моделей світильників щороку. Після винаходу світлодіода експансія LED ламп у світі освітлювальних приладів іде все темпами, що прискорюються. Великі компанії виграють за рахунок того, що в їхній структурі працюють потужні науково-дослідні лабораторії, що розробляють нові матеріали, довговічніші, ніж раніше.
Головні елементи лампи:
- рассеиватель;
- світлодіод;
- друкована плата;
- радіатор;
- конденсатор;
- драйвер;
- цоколь.
Ці деталі є у кожній лампі. Саме за рахунок високої якості компонентів добиваються світіння ламп протягом десятків тисяч годин та безлічі циклів увімкнення/вимкнення. Лампи стають менш чутливими до перепадів напруги, зовнішніх факторів, вібрацій та ударів. Досягти цього можуть тільки виробники, що мають значний фінансовий ресурс. Таких небагато на ринку, назви у всіх на слуху. Серед найвідоміших можна назвати Samsung, LG, Verbatim, Philips, Osram, Toshiba та кілька інших.
Якість залежить як від самих світлодіодів, виробництво яких вимагаємо потужної технічної бази та фінансових вливань, і від інших деталей. Як міцність ланцюга визначається надійністю найслабшої ланки, так і надійність лампи залежить від працездатності найменш працездатної деталі. Великі компанії мають можливість довести практично до ідеалу всі компоненти, тому їх продукція і випереджає на крок вироби менш відомих брендів.